Sportovní kurz

sobota, 03 říjen 2020 11:52 | Kateřina Žďárová, 2.B ; Kristýna Sodomková 2.A

Očima 2.A

V úterý 22.9. jsme se na kolech vydali na cestu do Kostelce nad Orlicí. Cesta byla celkem namáhavá, ale všichni jsme ji zvládli. Ubytovali jsme se v kempu a hned jsme se vydali na zámek v Kostelci a v Častolovicích. Celý druhý den jsme strávili na vodě, i přes pár pádů do vody, jsme dorazili do cíle - Týniště nad Orlicí. Zpět do kempu jsme se vrátili vlakem. Třetí den nás čekala túra do města Potštejn, kde jsme si dali výborný oběd a vyrazili jsme na zpáteční cestu. Na nedalekém softbalovém hřišti na nás čekal trenér. Který nás naučil základní pravidla hry, a my si pak mohli proti sobě zahrát. Po 20 kilometrové cestě a pokusu o hraní softbalu, jsme si odpočinuli u táboráku. Naši spolužáci a i pan ředitel nás při našem krásném zpěvu doprovázeli na kytaru. Po večerech jsme hráli sportovně-vědomostní hry. Snídaně jsme si kuchtili sami, na oběd jsme se vždy někde stavili a večeře jsme dostávali v kempu. V den odjezdu začalo už od rána pěkně pršet a nepřestalo po celou dobu cesty. Nakonec jsme všichni dojeli v pořádku, a i když jsme byli úplně mokří, tak jsme si to moc užili a nikdy na to nezapomeneme. Už se moc těšíme na další společné zážitky.

Kristýna Sodomková

A jak to vidí 2.B

Náš sportovní kurz začal v úterý, kdy jsme vyjeli na kolech do Kostelce nad Orlicí. Počasí nám během kurzu docela přálo. Hned po příjezdu jsme se ubytovali, a šli se podívat k zámku v Častolovicích. Tam jsme si dali limonádu a dortík, který byl mimochodem velmi dobrý. Druhý den ráno nás poučil pan učitel Novák o bezpečnosti na lodích a o tom, co bychom měli dělat, kdybychom se začali topit. A pak už jsme se vydali na vodu. Po šestihodinové plavbě, kterou jsme si hodně užili, i když jsme občas trochu padali do vody, jsme se dostali na břeh, odkud jsme vlakem dojeli zpátky do kempu. Třetí den jsme šli na túru do města Potštejn, kde jsme se stavili na oběd. Když jsme došli zpátky a měli jsme v nohách dvacet kilometrů, trenér softbalu nás naučil základy hry a pak jsme si proti sobě zahráli. Poslední den nám počasí vůbec nepřálo. Ještě před tím, než jsme vyjeli, začalo pršet a nepřestalo ani jednou po celou dobu našeho návratu ke škole. Sice jsme zmokli, ale užili jsme si to a doufáme, že takových prima výletů bude ještě hodně!