Lyžařský výcvik prváků

středa, 30 březen 2022 23:05 | Jan Majtner, Štěpán Rada

Třetí březnový týden jeli první ročníky naši školy na lyžařský kurz, který se konal na Dolní Moravě. Ubytováni jsme byli v Hotelu Sněžník. Toto místo znám, byli jsme zde v létě na výletě, ale v zimě sem nejezdím.

V neděli jsme odjížděli autobusem od školy směr Dolní Morava. Ubytoval jsem se na pokoji společně se třemi spolužáky a těšil se na první jízdu. Proběhlo rozřazení do skupin a já jako nelyžař jsem byl ve čtvrté skupině. Ráno v 8:15 a odpoledne ve 13:15 nás autobus zavezl přímo ke sjezdovce a šlo se na svah. Počasí nám přálo, dva dny svítilo sluníčko, sjezdovka byla dobře upravená.

Středa byla odpočinkový den od lyžování. Podnikli jsme výlet na Stezku korunami stromů a jízdu na bobové dráze. Každý se rozhodl kam půjde, já osobně obě místa dopuručuji.

Každý podvečer jsme si poslechli zajímavou přednášku, například o horské službě nebo první pomoci.

Týden utekl jako voda, byl pátek a my se chystali na odjezd. Hory jsme si všichni užili a ve zdraví jsme se vrátili zpět domů.

Jan Majtner

Dne 13. března byla krásná slunečná neděle a my jsme odjížděli na lyžařský kurz. Po dlouhé cestě jsme konečně dojeli na Dolní Moravu do Hotelu Sněžník.

První den lyžování byl docela v pohodě, až na těžký sníh, ve kterém se špatně lyžovalo. Po večeři následovala zajímavá přednáška o Horské službě.

Ve středu jsme měli odpočinkový den, a tak jsme šli na bobovou dráhu a na Stezku v oblacích, na té jsem já ale nebyl. Rozhodl jsem se absolvovat pouze bobovku, která byla opravdu super. Okolo oběda za námi přijely naše třídní učitelky, na které jsme se moc těšili. Jedním z důvodů bylo, že nám měly přivést rohlíky a debrecínku, na kterou jsme měli obrovskou chuť.

Lyžák jsme si nakonec všichni pořádně užili. Poznali spoustu nových kamarádů a kamarádek. Byla to povedená akce a těším se na další společné zážitky.